Sales és marketing vezető

Az új munkatárs feladatai:

  • A társaság értékesítési- és marketing stratégiájának megfogalmazása és megvalósítása
  • Call center, ügyfélszolgálat csapatok vezetése, a hatékony customer journey érdekében
  • CRM rendszer teljes körű menedzsmentje, rendszer fejlesztésére javaslat
  • Marketing és ügyfélszolgálati folyamatok menedzsmentje, harmonizálása
  • Marketing ügynökséggel kapcsolattartás, online media erősítése
  • Aktív részvétel a szolgáltatások fejlesztésében, javaslat árazásra, szolgáltatási csomagokra
  • Key-accountokkal hatékony, kooperatív együttműködés
  • Jogi, adatvédelmi és egyéb hatósági megfelelés biztosítása
  • Cost center felelősség
  • Közvetlen ügyvezetői riport
  • Párhuzamos projektek menedzselése

 

Amit az új kollégától várunk:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Hasonló munkakörben szerzett min. 5 éves, releváns tapasztalat
  • Online marketing kommunikációs tapasztalat
  • Több éves vezetői gyakorlat
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Analitikus gondolkodás
  • Pro-aktív, önálló munkavégzés
  • Problémamegoldó szemlélet

 

Előnyök:

  • Egészségügyi tapasztalat
  • Call center / ügyfélszolgálat vezetésében tapasztalat
  • Multinacionális háttérben munkatapasztalat
  • Integrált rendszerek ismerete

 

Ajánlatunk az új munkatárs számára:

  • Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
  • Versenyképes javadalmazási csomag
  • Felelősségteljes feladatok, fejlesztési lehetőségek
  • Jó hangulatú fiatalos csapat
  • Modern irodai környezet

 

Munkavégzés helye: Szeged

 

Önéletrajzát bérigény megjelölésével a job@salio.hu e-mail címre várjuk!