Az új munkatárs feladatai:
- Havi, negyedéves és éves vezetői riportok készítése
- Heti, havi forecast-ok készítése a vezetés részére
- Részvétel az éves üzleti tervek összeállításában, a tervezési folyamat menedzselése
- Rendszeres terv-tény elemzések, javaslattételek készítése
- Jövedelmezőségi riportok készítése, üzletáganként a költségstruktúra felügyelete
- Prezentációk készítése a tulajdonos részére, javaslattétel a jövedelmezőség fokozására
- Árképzés felügyelete, egyedi kalkulációk készítése, fedezeti pont számítások
- Elszámolások partnerekkel, beszállítókkal, szerződéses alvállalkozókkal
- CRM rendszer kontrollingja
- Részvétel a vezetői információs rendszer fejlesztésében és működtetésében
Amit az új kollégától várunk:
- Felsőfokú gazdasági végzettség
- Kommunikációképes angol nyelvtudás
- Excel magas szintű ismerete, napi rutin
- Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- Pro-aktív, önálló munkavégzés
- Problémamegoldó szemlélet
Előnyök:
- Egészségügyi tapasztalat
- Integrált rendszerek felhasználói tapasztalat
- Programozási ismeretek (pl. SQL)
Ajánlatunk az új munkatárs számára:
- Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
- Versenyképes javadalmazási csomag
- Felelősségteljes, önálló feladatok, fejlesztési lehetőségek
- Jó hangulatú fiatalos csapat
- Modern irodai környezet
- Home office lehetőség
Munkavégzés helye: Szeged
Önéletrajzát, a bérigény megjelölésével a job@salio.hu e-mail címre várjuk!