Sales Konroller munkatárs

Az új munkatárs feladatai:

  • Havi, negyedéves és éves vezetői riportok készítése
  • Heti, havi forecast-ok készítése a vezetés részére
  • Részvétel az éves üzleti tervek összeállításában, a tervezési folyamat menedzselése
  • Rendszeres terv-tény elemzések, javaslattételek készítése
  • Jövedelmezőségi riportok készítése, üzletáganként a költségstruktúra felügyelete
  • Prezentációk készítése a tulajdonos részére, javaslattétel a jövedelmezőség fokozására
  • Árképzés felügyelete, egyedi kalkulációk készítése, fedezeti pont számítások
  • Elszámolások partnerekkel, beszállítókkal, szerződéses alvállalkozókkal
  • CRM rendszer kontrollingja
  • Részvétel a vezetői információs rendszer fejlesztésében és működtetésében

 

Amit az új kollégától várunk:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Excel magas szintű ismerete, napi rutin
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
  • Pro-aktív, önálló munkavégzés
  • Problémamegoldó szemlélet

 

Előnyök:

  • Egészségügyi tapasztalat
  • Integrált rendszerek felhasználói tapasztalat
  • Programozási ismeretek (pl. SQL)

 

Ajánlatunk az új munkatárs számára:

  • Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
  • Versenyképes javadalmazási csomag
  • Felelősségteljes, önálló feladatok, fejlesztési lehetőségek
  • Jó hangulatú fiatalos csapat
  • Modern irodai környezet
  • Home office lehetőség

 

Munkavégzés helye: Szeged

 

Önéletrajzát, a bérigény megjelölésével a job@salio.hu e-mail címre várjuk!