Az új munkatárs feladatai:
- A társaság értékesítési- és marketing stratégiájának megfogalmazása és megvalósítása
- Call center, ügyfélszolgálat csapatok vezetése, a hatékony customer journey érdekében
- CRM rendszer teljes körű menedzsmentje, rendszer fejlesztésére javaslat
- Marketing és ügyfélszolgálati folyamatok menedzsmentje, harmonizálása
- Marketing ügynökséggel kapcsolattartás, online media erősítése
- Aktív részvétel a szolgáltatások fejlesztésében, javaslat árazásra, szolgáltatási csomagokra
- Key-accountokkal hatékony, kooperatív együttműködés
- Jogi, adatvédelmi és egyéb hatósági megfelelés biztosítása
- Cost center felelősség
- Közvetlen ügyvezetői riport
- Párhuzamos projektek menedzselése
Amit az új kollégától várunk:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Hasonló munkakörben szerzett min. 5 éves, releváns tapasztalat
- Online marketing kommunikációs tapasztalat
- Több éves vezetői gyakorlat
- Kiváló kommunikációs készség
- Analitikus gondolkodás
- Pro-aktív, önálló munkavégzés
- Problémamegoldó szemlélet
Előnyök:
- Egészségügyi tapasztalat
- Call center / ügyfélszolgálat vezetésében tapasztalat
- Multinacionális háttérben munkatapasztalat
- Integrált rendszerek ismerete
Ajánlatunk az új munkatárs számára:
- Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
- Versenyképes javadalmazási csomag
- Felelősségteljes feladatok, fejlesztési lehetőségek
- Jó hangulatú fiatalos csapat
- Modern irodai környezet
Munkavégzés helye: Szeged
Önéletrajzát bérigény megjelölésével a job@salio.hu e-mail címre várjuk!
